Kızlık Zarı Nasıl Dikilir

Kızlık Zarı Nasıl Dikilir?

Sıklıkla sorulan soruların başında kızlık zarı nasıl dikilir sorusu gelmektedir. Hastanelerin jinekoloji ve genital estetik departmanlarında OP. DR. Fatma Özlü AKKUŞ gözetiminde gerçekleşen ön muayeneler sonrasında kızlık zarı dikilir. Teknolojik cihaz ve ekipmanların yardımıyla bu alanda geliştirilmiş birçok yöntem vardır. Gerekli görüldüğü durumlarda kızlık testleri de aynı departmanlarda yaptırılmaktadır.

Kızlık Testi ve Ön Muayene

Çeşitli nedenlerden dolayı da yırtılabilen kızlık zarının öncelikli olarak birtakım testlerden geçirilmesi gerekmektedir. Genellikle göz ile muayene edilerek birkaç dakika içerisinde ön muayene tamamlanır. Elde edilen bulgular ve sonuçlar kesinlik içermektedir. Uzman doktorların yanılma payı bulunmamakla birlikte, yırtılma nedeni ne olursa olsun dikim işlemlerine başlanır.

Kızlık Zarı Diktirme Fiyatları

Kişiler uygun fiyatlarla vasıtasıyla kızlık zarı diktirme işlemlerinden yararlanabilir. Söz konusu operasyonların sabit bir ücreti bulunmuyor. Özellikle İstanbul, İzmir ve Ankara gibi büyük şehirlerde bulunan özel klinikler ve hastanelerde fiyat farkı ortaya çıkabilir. Tek seanslık bir işlem olduğu için söz konusu ücretler hastalar tarafından uygun bulunmaktadır.

Kızlık Zarı Dikimi ve Çeşitleri

Toplamda iki çeşit kızlık zarı uygulaması mevcuttur. Bunlar kalıcı ve geçici olmak üzere hastaların o anki şikayetlerine kesin çözümler sunan işlemlerdir. Geçici süreliğine yapılan işlemler çok daha kısa sürer ve fiyatları daha uygundur. Her ikisinin de yapılış şekli birbirinden farklıdır. Tamamen tıbbi ve hijyenik bir ortamda gerçekleştirilen uygulamaların toplam süresi 20 -30 dakika aralığındadır. İşlemden sonra doktor gözetiminde dinlenmek mümkündür.

Geçici Kızlık Zarı Dikimi

Geçici kızlık zarı dikimi de kendi içerisinde birçok seçeneğe ve türe ayrılıyor. En çok tercih edilen çeşitlerinin başında bir haftalık kızlık zarı gelmektedir. Talepler doğrultusunda iki haftalık ve bir aylık dikimler de yaptırılabilir. Bu alanda en sık sorulan soru ise kesin ve garantili sonuçlar elde edilip edilemeyeceği yönündedir. Bu alandaki uygulamaların %98 oranında kesinliği bulunuyor. Bu nedenle hasta memnuniyeti büyük oranda sağlanmaktadır. Yine diğer operasyonlarda olduğu gibi öncelikli olarak bir ön muayene şarttır. Çünkü bazı durumlarda kızlık zarının yırtılması söz konusu olmamasına hastalar tarafından öyle sanılmaktadır.

Muayene tamamlanır tamamlanmaz aynı seans içerisinde kızlık zarı işlemlerine başlanır. Uygulama öncesinde söz konusu bölgeye lokal anestezi yapılır. İşlem boyunca hasta herhangi bir ağrı hissetmez. Doktorun gözetiminde uyuşma emareleri saptanır saptanmaz vajina duvarlarının içine dikişler atılır. Dikişler, son derece güvenli ve kaliteli olduğu için cinsel ilişkiye girilene kadar herhangi bir tahribata uğramaz. Cinsel ilişki esnasında dikişler yerinden çıkarak kanama gerçekleşir. Geçici kızlık zarı dikimi için telefon ve internet üzerinden randevu alınabilir. Bir ya da iki haftalık sürecin içerisinde cinsel ilişkiye girilmelidir. Aksi takdirde kanama kendiliğinden gerçekleşir. Alanında uzman doktorlar hastaları bu konuda yönlendirmekte ve gerekli tüm bilgileri paylaşmaktadır.

Kalıcı Kızlık Zarı Dikimi

Kadınların daha çok tercih ettiği kalıcı kızlık zarı dikimleri de garantili sonuçlar vermesi sebebiyle büyük oranda talep ediliyor. Bu alanda genellikle flep yöntemi uygulanmaktadır. Hem ağrısız hem de garantili bir uygulama olan flep yöntemi ile kalıcı kızlık zarı dikimi tamamlanır. Sonrasında birkaç gün boyunca ilgili bölgede ağrı semptomları gözlemlenebilir. Doktor, bu gibi durumlar için hastalara ağrı kesici yazabilir. Bu ilaçlar periyodik aralıklarla kullanıldığı takdirde ağrı semptomları giderek azalır.

Tamamen yüksek teknoloji desteğiyle tatbik edilen kalıcı dikimler için de lokal anestezi tercih edilmektedir. Her tip kızlık zarında uygulanabilmektedir. Doğum yapan kadınlar da vajinal estetik kapsamında flep destekli bu tedavi türünden yararlanma şansına sahiptir.